söndag 7 april 2013

Glömt bort..

Läste igenom lite gamla inlägg och såg detta http://shado0ow.blogspot.se/2012/09/jaha-da-var-det-gjort.html?m=1
Kan ju berätta vad det var:)
I november/december drog det igång en utbildning "trainee" hos oss på Lindex. VM/dekoratör. I oktober var vi tre tjejer från lilla Kalmar uppe i Norrköping på intervju. Denna utbildning gällde våran region som är uppdelad allt från Tumba i Sthlm till Blekinge. Stor region.... Två av oss Kalmar tjejer fick chansen att gå utbildningen och en uppe i Jönköping/Växjö någonstans. Fanns endast fyra platser till denna utbildning.
Så kändes jävligt gutt att jag var en av dem som fick denna chans.
November kom och jag började jobba på giraffen hos Angelica, dekoratören där. Hon skulle lära mig allt under 4 veckor. Veckorna flög förbi och jag var tillbaka i Färjestaden.

Nu är jag utsedd till ställföreträdande vm/dekoratör. Så i sommar fick jag byta semester för att jag och vår vm inte skulle ha semester samtidigt. Då jag kommer sköta all "dekoration" när hon är borta. Skit kul!!!

Stormtrivs i denna position!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar