torsdag 16 april 2009

16April

varför gick jag inte bara fram och gjorde det ?
varför?

så jävla smart att vara efterklok!
legat och tänkt på det hela morgonen!
blir så trött på mig själv!

gör det du känner för!
stå på dig!

nu är ju säkert allt försent, skit kul!

nee nu ska jag sluta klaga på mig själv!
men sånt händer ju varje dag i mitt huvud!
varför gjorde jag inte det annorlunda, och alexandra, du kommer aldrig klara av uppskrivningen och uppkörningen!

ni vill inte veta vilken press jag sätter på mig själv!usch hatar det!
pluggat exakt hela jävla påsklovet!
och kommer göra hela lovet ut !uuuusch!

men imån ni!
då blir det utgång!
ingen har ju haft råd att gå ut och fira mig!
men imån blir det av, ungefär 2 veckor senare!
haha, men sånt är livet!


pusss på mina tjejer !!!!
<3
Me love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar