söndag 21 juni 2009

21Juni

Nu har midsommarhelgen varit !
och den har varit gryyyymt bra <3
började tidigt på torsdag morgonen, upp vid 7, duscha och allt sånt där.
sen åkte vi vid halv tio in mot kalmar, handlade lite där
sen vidare mot köpingsvik !
torsdagen var galet bra!!
blev bad 3 gånger den dagen!
en gång med kläderna på och dem andra i underkläder, med en skåning och sara och tobbe!
det tycker vi om!
Myyyys på den kvällen ;)
sov ungefär 1½ timme den natten

fredagen var också bra!
sara och jag gick och duschade vid 7 på morgonen!
blev lite stek på morgonen runt 8 tiden
sen på att igen !
myys på kvällen igen :) det tyckte jag om!!
den kvällen så blev en 21 årig man knivmördad på våran strand
ungefär 500 meter bort :S
ville inte sova den natten, fy fan!
den natten sov jag kanske 3 timmar..

lördagen var jag helt döööd!
jag var trött och sliten, inte ätit på 2 dagar knappt..
blev lite tjaffs innan vi åkte. men åkte gjorde vi!
kom hem och sov 3½ timme och det var välbehövligt

låg och kollade på rocky 3 och 4 den kvällen och var fyllechaffis åt min pappa..
fick ett trevligt samtal sen med !
blev ganska glad då :)

får dra med mig sara ner till skåne snart!
då blir det öööös!!!

puss på en helt galen helg !!
älskar mina tjejer<3

pusss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar