tisdag 4 maj 2010

Livet


Ligger här i min ensamhet och funderar på livet..
vet inte om jag har så mycket varken positivt eller negativt att ta upp.. eller vill väl inte ta upp det helt enkelt..

men något som är och kommer bli skönt är när man får ta hand om sig själv, sköta sitt eget.. och ja varför inte på annan ort? skulle inte sitta helt fel...
varför inte med sällskap? skulle heller inte sitta fel.. men det är sånt som kommer med tiden..
och just nu går tiden väldigt fort, just nu känns det som man var tvungen till att stanna upp och tänka.. vad händer nu egentligen, man bara gör och gör.. hjärnan går på någon sorts automatik...
vilket jag inte gillar, vill stanna upp och njuta av varje ögonblick nu fram tills studenten och resten av livet för den delen också!

vill verkligen börja på ny kula, men det är inte så lätt!
för är så mycket i mitt gamla(nuvarande) liv som jag vill ha med mig, mina kära vänner, familj, tiden i skolan med klassen, den kommer man fan aldrig få tillbaka sen..

Hoppas verkligen jag hittar ett jobb som jag kommer stortrivas med.. just nu trivs jag väldigt bra på Lindex.. men vill gärna ha ett jobb!
vill se att man får in rutinerna och pengarna rullar in månadsvis som dem ska.. och allt ska vara på topp!
just nu gäller det att ta hand om sig själv och för det mesta tänka på sig själv..


Älskar er, mina underbara vänner, familj!

Pusss!

2 kommentarer: