måndag 30 augusti 2010

Måndag!


inflammationen ger sig inte, blir galen! Men nu lindrar iaf zonen lite. På bättringsväg ;)
Måste säga att jag är väldigt sugen på att flytta, jag hoppas verkligen jag får jobbet nu på Lindex! vore guld värt!
men är också väldigt sugen på att testa flytta någon annanstans här i vårt långa land, jobba lite och se lite vart man trivs bäst!
Jobba sig uppåt, m.m.

Men men tillbaka till verkligheten!
Idag har jag varit på tjejlunch med Anna, vilket var väldigt trevligt, vi hann även gå in på skopunkten och kika runt lite innan jag var tvungen att åka in till jobbet för att jobba, men idag har det gått ganska smärtfritt :)
vilket är väldigt skönt vill ja lova!

Måste nog även säga att jag är väldigt flitig med att söka jobb. söker nog minst 1 varannan dag! och gjort i 2 veckors tid :)
första dagen sökte jag ju fasen 6-7 jobb!

Nehe, nu blir det lite paradise ;)


Pusss sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar