måndag 21 maj 2012

dekoratör?

Idag fick det bli en extratid på jobbet, då en kollega har slutat, så har vi delat upp hennes tider på oss andra lindex brudar;)  Och vad säger man, extra tid är ju guld värt ;)Så på tiden som jag jobbat idag, har jag fått agera dekoratör, vilket jag bara älskar! Så jäkla kul att alla mina kollegor och chef märker att det är något jag vill och dem tycker jag är duktig på det! Blev att hänga om halva damavdelningen, vilket gick rätt så smärtfritt, men ändå inte;)

Idag har man hunnit springa en runda i spåret också, så himla skönt! och man orkar mer och mer för varje gång!
Denna gång slog vi förra tiden med 45sek. Så jävla gutt att slå sin tid varenda gång!
Imorgon är det invägning, får se hur det gått denna vecka.

Imorgon blir det fika med joss och sarah, och om det blir som vädergudarna lovat så blir det även solning vid stranden :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar