onsdag 5 september 2012

Onsdag

Skulle ut och springa idag, men hur fan gick det då? Usch så tråkigt!
Jag var ju inte så smart och skulle ut och springa vid kl 12! Solen var som varmast och stod högst på himlen, var jätte varmt ute och kvavt! Så sprang, men fick sluta med att pw sista biten!

Har inte använt runkeeper på en månad (förutom igår) men igår märkte jag att det var något fel med den. Blev konstigt med tiden m.m. Blev exakt likadant idag..
Sen när jag sitter och pillar lite på mobilen och går in och kollar inställningar, så står den helt fel!
Inte konstigt att jag trott att jag fått jättedålig tid när den räknar något helt annat!

Ikväll blir det en lång powerwalk, gud vad underbart! Känner att jag har varit tvungen till att springa, men har ju redan gjort det idag, så får bli en skön promenad ikväll men min älskade!

Ha en fortsatt bra dag!
Klagar ju inte på utsikten när man springer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar