onsdag 7 januari 2009

7Jan

nu är det nog dags att gå och lägga sig.. min dag har varit rörig
om man säger så här..
vill flytta hemifrån.. eller åtminstone bo på 1 ställe..
hatar att åka fram och tillbaka med buss bara för att man råkade glömma något eller har de hos mamma när man är hos pappa..
vill bo hos en.. men vill inte välja.. därför vill jag flytta hemifrån..
få ha något eget..
vill verkligen!

vi får väl se hur de blir med det..
imån ska jag iaf på körlektion.. segt..
jobbigt att köra i snön..
men men sånt man få ta.. kan inte bestämma över vädret..
annars hade de ju inte suttit fel med 30-35 grader och bara massa sol och inga moln!
fin fint :)

imån börjar även skolan, segt..
förstår inte,.. tror alltid att jag har sovmorgon på torsdagar.. men har aldrig haft..
aja, hörs!

puss på att !

2 kommentarer:

  1. Kan ju bo hos en och hälsa på hos den andra ibland? lr byta varje halvår!

    SvaraRadera
  2. gumman då =/ förstår att de e jobbigt! och jag vill med ha sommaaaar! lycka till på körlektionen! <3 / johanna

    SvaraRadera