tisdag 13 januari 2009

-

ikväll blir de film, film och åter film!
finns inget bättre att göra i ett sånt här hushåll?

jo, varför inte sitta i köket och bli allmänt galen på alla ungar som springer runt och skriker?
Ja en skit bra ide!
nej tack!

vill verkligen flytta nu!
om man säger så här, vill se min mamma lycklig..
men jag vill även ha henne för mig själv?
likadant med pappa.. vart försvinner våran tid?
du säger att du saknar mig.. men vafan.. när man väl är hemma.. VISA det då !

blir så jävla arg.. hade ju inte spelat någon roll om jag bott hemma eller inte nu!

4 kommentarer:

  1. vi typ samma problem fast min mamma är kär i sitt jobb!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår hur du känner gumman! För jag känner likadant med min mamma! =/ <3

    SvaraRadera
  3. flytta in med mig, "we can be happy here"... :) puss vackraste

    SvaraRadera
  4. Ja alla känner samma problem och man smiter bara undan för att man orkar inte lyssna på allt !

    SvaraRadera