tisdag 14 juli 2009

14Juli

Helgen har varit kanon!

fredagen skulle vi fira sandra, som fyllde 18år!
vi blev inte kvar där så länge, men mycket dans iaf :)
vi hade alla våra anledningar till att åka hem..
blev bad sen på kvällen med!
myyysigt, men kaallt

fredagsnatten :)

på Lördagen var det mys, sen åkte jag till pedersen och fixade mig med tjejerna<3
sen skulle dem dra vidare in till kalmar, och jag drog vidare på fest till koffe i mönsterås!

hade riktigt kuul!
drog även hem tidigt den kvällen med, men gör mig ingenting :)

I'm Happyyyy!!
det går mot rätt håll!!

inatt ska jag börja jobba själv, kommer nog gå fint
sen efter jobbet så drar jag vidare till öland, sola och sova
sen blir det Ledin på kvällen!!!
sen hem till bmåla och sova 2 timmar sen upp och jobba igen!
JIPPI!

Saknar mina tjejer<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar