onsdag 29 juli 2009

29Juli

Hej underbaringar!

var länge sen jag skrev här jag vet

det får bli en snabbis idag, sitter nämligen i sängen med min underbara sara !
vi ska kolla på kenny begins, sen ska vi sova!
för jag ska nämligen jobba ännu en natt!
börjar bli riktigt trött på det här.. om jag ändå kunde få en annan runda,
men benmuskler är ju aldrig fel, och kondisen är ju bättre än vanligt! :)

nu är det bara 7 nätter kvar, sen ska jag få en annan runda!

pusss på mina tjejer, ni betyder allt för mig!

om jag ska erkänna, så tror jag att jag föll för dig, det känns så hemskt att erkänna för mig själv! och jag försöker ignorera det och det går väl rätt så bra!
med kompisar funkar allt, är så jävla glad för att jag har världens bästa kompisar!

Dicken och sara ni betyder verkligen allt för mig !
<3<3<3
MYCKET KÄRLEK<3

2 kommentarer:

  1. Älskar dig med gumman <3 Du betyder otroligt mycket för mig <3 Och jobbet är snart över // Sara

    SvaraRadera