söndag 17 juni 2012

Halvt semester?

Jobbat sex dar i streck. Idag var den sista av dem. Nu fyra veckor i streck har jag jobbat minst fem dar i veckan, blivit nio dagar i rad och sju dagar i rad. Så nu när jag jobbat min sista vecka med mycket extra tider så väntar en vecka med lite jobb. Onsdag, torsdag och söndag;) så har ju redan nu tagit halvt semester;) för v.26-28 har jag semester, första gången någonsin! Slappna av och fokusera på att träna med Znooki och umgås med min sambo! Allt annat är en stor bonus!

På tal om sambo, i måndags firade vi både 21 månader ihop och 1 år som sambo! Tiden bara springer iväg!

Imorgon blir det fullt ös medvetslös;) beroende på om solen tittar fram eller inte;)

Godnatt!

Här får ni en knasbild tack vare att det är halvt semester;)

1 kommentar:

  1. Ska bli helt underbart att ha semester tillsammans! :D

    Grattis till oss älskling <3 :)

    Hoppas att du får en bra dag idag ;) <3

    Kyss!

    SvaraRadera