söndag 1 februari 2009

1Feb

Fredagen var underbar, ända fram till lets dance
då min rygg blev väldigt lustig.
har ju urinvägsinfektion och så kan de gå upp till njurarna..
och jag tror fan att de va det de gjorde.. men kändes ändån lustigt
kunde inte sova.. och gjorde verkligen sjukt ont..
tänkte åka till akuten, men blev inte av, jag är inget läkarfan..
känns bara onödigt.. som jag slösar deras tid..

sov kanske max 3 timmar den natten
sen på lördagen låg jag och kollade på film hela morgonen eftersom jag inte kunde sova..
sen när älsklingen väl vaknat så gick vi upp och käkade frukost..
sen ännu mer film och mys!!!
love it!
mycket snack och lite gjort!

söndagen har varit lugn förutom att nu har värken i ryggen gått bort, men då har jag ont i ögat istället, är knallröd!
har varit sen lördags!
jobbigt
men nu ska jag sluta klaga!

min helg har varit super <3
men inte som man tänkt sig
har ju iaf varit med den bästa!

nästa helg blir de
fredag - parteey
lördag - parteey


nu ska jag kolla vidare på beck!

puss på att!

2 kommentarer:

  1. Massa parteey nästa helg ;) haha gutt ju! Ohamn eller? Pusss <3

    SvaraRadera
  2. nej faktiskt inget i oskarshamn!
    kalmar och blomstermåla!
    haha

    SvaraRadera