fredag 6 februari 2009

6Feb

varit dålig på att blogga nu på ett tag =/
förlåt!
men har varit mycket i oskarshamn, och då finns inget internet så..
men de är bra<3

skrev att jag skulle berätta här på bloggen vad som hände i söndags.
för då var de inte en så bra dag=/
för de första så ringer pappa när jag är på väg till älsklingen..
då säger han att Gammelfarmor har blivit lustig, som att gammelfarfar har varit där, fast han är död! och sen hade de kommit många ifrån öland, så då hade hon dukat upp en massa och sagt en massa lustiga saker... men de var en propp som gjorde att hon bara inbillade sig...

sen får man veta att min nyblivna kusin ligger i malmö på sjukhuset för att operera hjärtat, han kunde ha dött vid födseln, pga fel på hjärtat, klapp fel :S
men sen hade han navelsträngen runt halsen så han var helt blå i ansiktet..

sen så får jag veta att en annan i min omgivning har fått tillbaka sin cancer =/
jätte jobbigt.. !

och får reda på allt på mindre än 1 dag!

men nu är de Fredag !

SKÖNT !
blir hem en stund sen vid 5 ska vi samlas hos Dicken<3
sminkning och dricka, sen in till kalmar och äta sen bowla..
sen går alla andra ut på puben förutom jag, jag är den enda under 18, så jag åker hem!
surt men så är det.. mindre än 2månader kvar!

och körde även igår!
gick kanon, färdig med villaområde!
har bara landsväg och sen stadskörning sen är de halkan !
och sen skrivning och uppkörning!
JIPPI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar