fredag 27 februari 2009

27Feb

idag blir de tjejkväll hemma hos antingen dicken eller pedersen! :)

imån ska man upp tidigt och iväg till Ikea!
köpa lampa till hallen!
ett måste!
ser ju ingenting när man kommer in, utan måste springa till köket och tända.

Saknar dig Yessin!

Lördagskvällen blir det fest med Linn! <3

Söndag så brukar jag faktiskt spela Bingolotto med pappa och Anna!
men blir inget denna söndag, för då är jag hos älsklingen!

Igår så körde jag även en körlektion, var så himla trött!
kl 20.20 så hade jag min körlektion!
var helt död!
men sen när man väl kommer dit, sätter sig och väntar för att man är några minuter tidig!
tror ni inte körläraren är 15 min sen då !
sen tar de 5 minuter och betala !
så satt och ställde in allt i bilen, supertrött!
men körlektionen gick väl hyffsat bra!
sämre än vanligt!

Puss på det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar