torsdag 28 januari 2010

apu

Sitter i skolan och det känns rätt meningslöst!
haft 1 timmes rast, och försökt att ta tag i lite plugg, men vart finns orken?
vart är energin?
den finns ingenstans, tror ärligt talat att mina hjärnceller har försvunnit!
sen så har vi 2 timmars rast till!

denna vecka har det varit APU, och jag har varit på Lindex som jag var i höstas också!
det är högt tempo och man blir helt slut om dagarna!
det är mycket som ska göras!
hoppas verkligen jag får sommarjobb där!
ska söka nu nästa vecka :)

igår var jag även sjuk, magen var inte som den skulle!

tankarna går för fullt!
vill inte skriva mer, får hålla tankarna för mig själv, är nog bäst så!
just nu är jag bara så trött på mitt liv, jag vill starta ett nytt!
eller åtminstone försöka!
känns som man inte ens kan få den chansen här, inte ens ett försök!

måste alltså få färdigt mitt cv och personliga brev, sen är det bara till att söka en massa jobb !
hade inte suttit fel med extrajobb nu !

Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar