söndag 24 januari 2010

Film Maraton


jag har ingen ork för att skriva i bloggen, därför det blir så dålig uppdatering..
och lär nog bli ännu mindre nu när jag ska börja arbeta mellan 9-6.
men ska ändå bli skönt att börja jobba, har saknat Lindex!

just nu sitter jag med färg i huvudet.. färgade mitt bruna i fredags och nu sitter jag med det blonda i slingan jag har i huvudet.. innan dess så var jag och mamma och solade!
gud så skönt det var!

måste bara berätta, igår när tilla och jag skulle ha film maraton, så blev vi stoppade mitt i halva filmen av att en full Lalle(styvpappa) kommer ner och frågar om vi kan göra han en tjänst.. och om vi kunde köra.. för både mamma och lalle hade druckit.. då visar det sig att Lalles systers man, hade väjt för ett rådjur på Nyebo vägen och sen kört ner i diket, där det var taggtråd och skit!
och dessutom är han tysk, kan inte så jättemycket tyska!
så då fick vi åka iväg och försöka bärga upp han.. men gick ju inte så lalle fick ringa till micke som hade en traktor och fick dra upp han :) haha
rätt komiskt..
sen drog vi hem igen och kollade på halva wallander, sen var det dags för Tilla att dra för att köra hem Linnea och Robban. då hängde jag med :)

sen hem kolla Film och sen sova !

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar