fredag 1 januari 2010

Nyår!


jag vill ha dig, punkt slut!
hatar att känna så här, allt är ju så himla perfekt!


nyår var lyckat, fast mellan 00.30-01.30 kan man skippa (A)
men jadu, var mycket som hände vid tolvslaget, kyss, pussar, tårar, skratt, raketer, nära döden upplevelse m.m.
saknade min dicken där vid tolv slaget!

får se om det kommer några bilder ;) måste få tag på alla som tog de !

natten var UNDERBAR!
kunde inte ha blivit bättre, lite kallt bara ;)
haha, men vad gör det när jag har min egna varmkälla bredvid :D

denna dagen vet jag inte vad jag har gjort, inte mkt, suttit på en buss, sprungit till bussen, försökt hålla upp stay upsen för de har blivit värdelösa!
sen ja, fick bli vitlöksbröd till frukost vid typ 3 :D
perfekt
nu blir det snart hemmagjord pizza, med köpt vitlökssås och pizza sallad !
perfekt!

myskväll! och jag saknar dig till tusen! ser inte fram emot söndag =/

pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar