måndag 26 juli 2010

En härlig måndag!

Varit en härlig dag på jobbet, känner att jag äntligen börjar bli frisk efter två veckors tid! vilket är gryyyymt skönt, aldrig varit så trött, grinig och utmattad som jag varit de här två veckorna, vilket min familj har fått skit för, som jag har fått skit för tillbaka, vilket inte är kul!

Men nu har jag tagit steget och vågat prata med chefen om hur de ska göra med den nya tjänsten och hur man kan ansöka till den, och den ska ju läggas ut på internet och alla ska ansöka dit, men hon sa att jag kunde lämna mitt cv till henne så slipper jag utsållningen(stavning). så himla skönt, alltså ligger jag redan bland de bättre, även att tjänsten inte ligger ute än!
Jag hoppas till TUSEN att jag får jobbet, skulle vara så skönt att äntligen få starta sitt "vuxenliv".

Då är jag ännu närmre mitt största mål!
har tre stora mål här i livet, och om allt går som planerat så är två avklarade inom ett halvår! tack vare detta jobbet! :D:D

HAPPYFACE!

Nu ska jag hoppa i säng, för i morgon ska jag åka in tidigare till Kalmar för att gå på stan med min bästa <3

såg även idag att det är en soft vecka för mig, eller ja, om man jämför med förra veckan!
är ledig på lördag!!! :D

Blir party fredag, lördag!
Fint!

Pusss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar