torsdag 29 juli 2010

Wierd

Idag efter jobbet kom pappsen och co. och hämtade mig, vi drog vidare mot Öland för att käka kroppkakor, vilket var trevligt!
efter det var det bara hem och slappa, hoppa in i duschen och kolla på film med familjen!



Jag försöker vara på så många platser som möjligt, samtidigt. Och försöker leva MITT liv, men det verkar inte uppmuntras.. Får ju mest skit utav mina närmsta, vilket jag inte förstår varför, borde ni inte vara glada över att jag har ett liv? att jag inte sitter hemma 24/7 och såsar...
kom ihåg när man var yngre, då satt jag alltid hemma, hemma-kär som jag var, då klagade ni alltid på att jag skulle åka till mina kompisar istället för att bjuda hem dem, och hitta på saker istället för att sitta vid datorn, eller sitta inne när man kan vara ute.. och ett antal år senare så får man bara höra skit för att man börjar bli vuxen och har ett eget liv?

Jaja, det mesta är upp och ner nu förtiden.. jobbet rullar på, fast det bara är 4 veckor kvar efter imorgon.. mindre än hälften :(

Men imorgon ska det nog bli roligt på jobbet, ska köra lite omhäng och upp med nytt :)
sådant är alltid roligt!

Nehe, dags att sova, upp tidigt imorgon!

Pussss!

2 kommentarer: