måndag 12 oktober 2009

12Oktober


(min pojkväns otroligt snygga Ed-Hardy Jacka!!! lånade den en dag, lite avis)


(trivs faktiskt väldigt bra på Lindex, väldigt bra att jag har fått extra jobb:)


(blev lite ritsugen en gång när jag satt hemma hos alex)
vad tycks?

Idag är allt lugnare :)
var tyvärr sjuk idag.. mådde inte alls bra och sov till tjugo i två. inte likt mig..
men man kan behöva sådana dagar ibland.. inte gjort ett skit idag
och det är ju skönt, men tråkigt i längden
så imån ska jag iväg till jobbet igen :D
taggad !

Imorgon ska Lilla Noa ta kort, han ska ha på sig en fin väst och en slips!
han kommer vara väldigt söt!
och vi ska även ta våra julkort sen när jag kommer hem!
gäller att ta på sig något rött, och juligt :) på med tomteluvan!
känna på känslan lite, härligt!

Puss!

2 kommentarer:

  1. Va fän, att du va en så skillad tecknare visste jag inte, mkt snyggt! :) <3

    SvaraRadera
  2. haha jasså ? tackar.. haha första gången sen sjuan jag målar :D
    aldrig varit bra på att måla.. men det är roligt

    SvaraRadera