måndag 5 oktober 2009

6Oktober



dagen har varit bra !
första dagen på 2:a veckan är gjord och det kunde inte blivit bättre!
om jag får säga det själv så börjar jag känna mig lite hemma(A)

börjar hitta ganska bra, får ta en hel del ansvar, lite av den "tyngre" sorten ^^
jag kan hjälpa kunderna någorlunda, utan att dem springer iväg och frågar någon annan.
allting flyter på helt enkelt :)

tog bussen hem med Sarah idag, var trevligt att prata, inte ofta det blir sånt nu när vi alla är ute på praktik.
men trivs med tjejerna på Lindex också :D

direkt när jag kom hem, sprang jag in och slängde av mig allt jag hade och hämtade min kamera och tog bilen ner till bryggan i nabben :D
tog några bilder

lägger in dem om en stund !


testade även varm smörgåstårta när jag kom hem, men det var ingen höjdare, så mamma ställde sig och gjorde mos och fiskpinnar åt mig, medan jag rensade diskmaskinen :)

nu sitter jag och väntar på att CSI NY ska börja!
wunderbart!

pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar