måndag 26 oktober 2009

26Oktober

Får nog fan snart skaffa mig en ny msn, min "nya" fungerar inte och har inte gjort på tre fyra veckor.. så måste vara inne på min gamla.. den som är så jävla jobbig att vara inne på !

idag har jag byggt upp Noas Riddarborg :)

nu sitter jag vid datorn, äter ölkorv och dricker cola!
härligt.. men väldigt tråkigt!

får väl se om det är något på tvn sen ;)

Ullared igår var perfekt, förutom att vi körde en timmes omväg när vi skulle hem!
haha lite jobbigt, men sånt är livet.
Alla julklappar färdiga :D
köpte även 7 nagellack igår(A)

idag var jag och hälsade Sandra hos tatueraren, var inte där så länge.. men en liten stund med dig är värd mycket !
du är saknad !


Saknar min Dicken <3
Ska åka till henne imån !
äntligen !
en heldag med henne<3

Pusss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar