torsdag 15 oktober 2009

15Oktober

"det är mig, det är något där inne, jag vet inte vad det är men jag vet att det inte går att ta på"

why do i got this feeling?
i dont want it!

jag är riktigt förvirrad..
jag skulle behöva någon att prata med, för mitt huvud räcker inte till snart!

har jag blivit van?
nej det är hemskt att säga..
men väntar mig nästan något varenda gång..
men känns som det inte kommer hända denna gången... då blir jag helt till mig!
känns som att jag inte vill ha det så, även fast det är det jag vill !

ja, en av alla mina funderingar.. blir tokig snart.. och det kommer väl gå ut på fel person..
eller kanske inte ?


är hemma idag!
mår inte alls bra, var tvungen att gå hem från jobbet igår
började känna av febern och allt vid lunch.. men stannade kvar och verkligen försökte
men jag kände hur kroppen sakta men säkert började lägga av..
den orkade inte med allt..
och sen hatar jag och säga till chefen att jag är sjuk..
för jag vill ju detta så jävla mycket!
pappa, anna, noa och annie kom in vid 2 tiden och hälsade på..
anna sa att jag hade feber och borde säga till dem att jag hade det..
men jag vågade inte..
hon sa att jag kunde åka med dem hem, så slapp jag alla bussar..
dem åkte iväg och fikade hos en kompis medans jag var kvar på jobbet..
försökte verkligen.. tog några club-erbjudande lappar och gick iväg och satte mig i fikarummet och börja fylla i lapparna.. tänkte att om jag sitter ner och tar det lugnt kanske det blir bättre..
men icke.. satt där minst i 40 min..
så det var bara till att ta modet till och säga till chefen att jag inte mådde bra..
hon sa att jag skulle åka hem..

har inte mått bra sen dess=/
men vill verkligen må bra!
missar så himla mycket...

Puss!

2 kommentarer: