söndag 18 oktober 2009

18Oktober

Blev inte till att måla naglarna igår.
sitter och fixar med dem nu, men tänkte att det var smartast att skriva i bloggen innan man börjar kladda :)
efter det så blir det fika och morden i midsomer.


Tänkte jag skulle berätta lite om gårdagen, har tyvärr inga bilder därifrån..
men ska be min kära kusin om korten, så kommer dem upp här inom kort!
det började med att jag var så himla opepp, men Sarah peppade upp mig när det bara var 1½ timme kvar innan förfesten.. så var bara till att slänga sig in i duschen och åka till Sarah :D
började sminka mig hos Sarah, kände att jag låg lite efter... men det visade sig att jag inte alls var efter, det var bara Sarah och Lotta som var tidiga.. för när lotta, sara och karlsson kom sen vid halv åtta skulle dem fixa till sig.. och jag var hos Sarah vid 5 ;) lite nojig allt!
vi började köra singstar och höll på ett bra tag!
riktigt roligt!
men rösten började svika en..
så fick bli musik sista timmen :D
jag var även nykter den kvällen ..
sen åkte vi till korsvirket. var inte så jätteroligt där
åkte vid halv tolv och hämtade koffe, antonia och Tommy..
körde hem dem :D

där slutade min kväll!


Idag har det varit lugnt :)
bakat lite kärleksmums, hämtat min syster, träffat noa
och nu målar jag naglarna och kollar på morden i midsomer :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar