torsdag 29 april 2010

Jobbet!

Jobbat idag, gick tidigare ifrån skolan, då jag trodde jag skulle börja vid halv tre, men började vid ett! så var bara till att bege sig in mot kalmar, käka lunch och sen börja arbeta!
men idag har det varit riktigt kul, men det är väl för att man inte har varit där konstant nu denna vecka.. skönt med lite ledigt också.. om man nu ska kalla det de.

Träffade Sandra en sväng efter jobbet på stan, inhandlade även lite saker!
saker som man velat ha eller behövt, så mina pengar har gått till behövande saker eller länge planerade köp, vilket är bra.. men pengarna bara rullar iväg vilket inte är bra.. då jag måste spara!!!

imån är det partyyyy, fy fan vad jag längtar, inte festat på riktigt länge!
det är grillförfest, sen drar vi till folkan!

Men först kommer skolan ;) sen party!!!

vet att det är många som kommer skolka imån, men förstår inte varför, vi slutar ju halv tolv:S
som om att man inte har tid att fixa sig på cirka 5-6 timmar?
att man måste stanna hemma från skolan för att festa..
jaja :P

pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar