måndag 12 april 2010

Vårkänsla!

Märks att våren är här, vilket betyder att sommaren inte är långt ifrån!
Även studenten ;)
vilket är väldigt läskigt, tycker allt börjar gå för fort nu !

Just nu sitter jag i fåtöljen, borde plugga men finns ingen ork.. måste säga att jag pluggar faktiskt bättre i skolan.. men kanske är för att man är lite mer stressad i skolan och då arbetar man bättre.. när man väl är hemma så blir det ju bara att man hittar andra saker att göra, eller bara slappar!
Härligt att jag hittade 700kr idag i min rygga ^^ haha sen min födelsedag! kul att hitta pengar man inte trodde fanns! direkt in på Sparkontot! fiint!

Nu är det endast 38kvar.. ^^ går sakta men säkert framåt


2 kommentarer:

  1. Jaa sommar och sol och strand! De gillas! Vi måste boka midsommar snart! <3

    SvaraRadera
  2. Min midsommar är redan bokad :) sen får du säga till hur du ska göra babe :) <3

    SvaraRadera