lördag 17 april 2010

Sarahtime:)

Igår åkte jag till Sarah efter jobbet, eller ja. Sarah och Matilda kom och mötte mig vid e22an och sen drog vi till pizzan och hämtade pizza.. sen drog vi hem till Sarah och hade en myskväll:)
jag sov även här, så nu sitter jag och Sarah och väntar på att några ägg ska bli färdiga sen är det frulle time :D

hände även andra saker igår som jag inte vill gå in på..
för nu tänker jag på mig själv, så jävla skönt är det !!!

Ikväll blir det grillningen med familjen plus en gäst, så får se hur det slutar.
haha mamma skrev i ett sms att de skulle kolla på hockey ikväll!
HOCKEY!! hallå, mamma som inte alls tycker om sport ska kolla på hockey, även Lalle som inte heller är så förtjust i att kolla på sport.. aja, med några cider och öl, så funkar väl det mesta?! :) hahah

Nu ska vi käka frulle, Tjiiing!

pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar