lördag 24 april 2010

Vilken dag/vecka


Har jobbat hela veckan förutom måndag,onsdag och söndag.. plus skola, vilket innebär att jag är väldigt trött en sån här lördagskväll
Även jobbat idag då, eftersom det har varit löning, så har det varit rätt så mycket folk i rörelse.
men väldigt många som bara slänger sina bh:ar, och kläder omkring sig i provrummet,vilket är väldigt jobbigt för oss som jobbar.. något som jag aldrig varit med om att det har legat bh:ar i en stor hööög på GOLVET, ni hörde rätt, på golvet.. de flesta brukar bara slänga på alla bh:ar på pinnen på väggen, utan galge och allt.. men det låg cirka 10-15 BH plus trosor på golvet i en stor hög. det är ILLA!!

men men, slutklagat nu ;) gör ju bara att jag har mer att göra på jobbet, så ska väl egentligen inte klaga, men förstår inte hur man tänker när man slänger det på golvet! det är ju inte ens era kläder ;)
visst jag slänger också mina kläder på golvet, men det är ju mina kläder;)

just nu är jag 37,5 ifrån mitt mål, vilket kommer gå väldigt långsamt tills det är nått.. men något man får stå ut med!

Ikväll åkte man även till Rockneby efter jobbet, eller efter jobbet, hmm... missade bussen med någon sekund.. då gick jag hem till dicken, för nästa buss gick inte förens 1 timme och en kvart senare.. så tänkte våldgästa dicken, då min mobil hade dött.. Perfekt!

Men tror ni att det är någon Dicken hemma i lägenheten ? nej!
och inte kan man ringa heller :(
så var bara till att vandra till busshållsplatsen och sitta och steka i en timme!

Just nu ligger det en sovande pappa bredvid mig i soffan, medans jag sitter och kollar på datorn och Die hard 4.0 på tv:n.

Men mina ögonlock faller ihop vilken sekund som helst, så är väl bäst att ta lite cola och sen gå och lägga mig!

Pusss på en härlig SOMMARDAG!

2 kommentarer: