onsdag 14 april 2010

Strulig dag

Sådär sista halvtimmen, när det inte var något folk så hade diana och jag lite roligt och gjorde en ny look till vår dude :) Godis och äppel i handen, uppkavlade byxor och armar, moneystorage runt armen, och nummerlappen i halskragen, och även studentmössan på sne :)

Paolo Roberto var även där och förelästa i en evighet!

Vår lilla boning :)

Nästan hela gänget :)

precis innan vi ska åka till Hultsfred och klockan är runt kvart över sju på morgonen :) jippi

Vårt fina godis vi hade vid montern, vi åt nog mer än alla andra gjorde tillsammans :)
haha


Fick de efterlängtade bilderna från UF-mässan idag!
idag har jag gått i skolan mellan 08.30-12.30 för att sedan åka in till kalmar för att jobba på Lindex, mellan 14.00-18.15.. och var faktiskt hemma tidigt.. gick även och la mig i sängen vid klockan åtta.. är helt död!
imån ser dagen exakt likadan ut.. och likaså fredag.. vilken rolig vecka :)
haha menmen, sånt är livet.. och jag har bett om det, så bara tacka och bocka !

Var även och solade igår, satt riktigt fint!
men kvällen där var mindre rolig, och morgonen och hela dagen helt enkelt..
känner mig riktigt dum!

men nu lägger vi det bakom oss, och går vidare.. nu vet jag iaf vad jag vill!

Pussss!

2 kommentarer:

  1. varför känner du dig riktigt dum?:O PUSS

    SvaraRadera
  2. jag har varit en bitch de här dagarna ^^ riktig surkärring, haha och det har väl drabbat en hel del personer. PUSS

    SvaraRadera