torsdag 8 april 2010

Tjejkväll :)

Måste säga att jag blir väldigt inspirerad när jag ser min bästa kompis blogg, http://mdicksson.blogspot.com/ .. hon skriver så mycket och det är så roligt att läsa!
så nu ska jag bestämma att jag ska bli bättre på att skriva, hoppas ni också tycker detta ska bli kul att läsa :)

Som sagt, igår hade jag Tjejkväll, eftersom jag har fyllt år.. började med lite fruktbord, sen Plankstek, sen lite snacks på det.. kollade även lite på simon :) Anna Ankas assistent !


Kvällens outfit ;)

Malin och Johanna :) fiiiiina tjejer!

Malin ställer alltid upp på bild :)

Röktime på g ;)

6 kommentarer:

  1. haha de tackar man för;) <3

    SvaraRadera
  2. du är skitsnygg i de gula baby! Imorgon ses vi grillning med hela gänger de gillas;) Love you snygging!

    SvaraRadera
  3. Blev ingen grillning :( lite smått besviken, hade verkligen sett fram emot det! puss på dig ! du är snygg <3 love you

    SvaraRadera
  4. mm vet men jävla skit väder alltså:/ kommer fler chanser! PUSS M!

    SvaraRadera
  5. Jo, dåligt väder.. men hade nog gått att grilla ;) pusss

    SvaraRadera