söndag 4 april 2010

Påskhelgen

Händer mycket nu förtiden :) härligt med mycket liv omkring sig!
påskbilderna blir lite sena, kortet funkade inte i min dator ^^
så syster yster får skicka bilderna..

Igår var det riktigt fint väder, satt ute och solade i lite mer än 1 timme så himla skönt, stefan satt där med sin öl i handen.. och jag var lika sugen jag, men jag skulle köra bil lite senare..
för igår skulle vi åka och bowla med familjen plus pöjkarna, Stefan och Fredrik.
det var kuul!
sen blev det beställa pizzor, och hem och käka!
fy fan storbeställning, fick sitta och vänta ett tag på pizzan ;D
8 pizzor tar sin tid ;)

och just nu sitter jag och tänker, hur fan kan en människa bygga upp så mycket skit, hur orkar man, då har man verkligen inget liv, sitter och tänker och planerar alla andras liv och försöker förstöra :) Lycka till säger jag ju!
tycker bara att det är synd att vissa lyssnar på den skiten..
men som sagt, vi bor ju i mönsterås, det förklarar saken..
Falskare människa finns nog fan inte ^^

Imån är det jag som blir gammal!
får finbesök ikväll och stannar tills imån, perfekt!
Blir även kalas imån, igen ;)
19 bast illa!

Pussshej

2 kommentarer: