söndag 11 april 2010

Skitlördag!


Helgen har varit lite upp och ner.. igår var väl en ren skit dag kan man väl säga
det börjar med att jag måste gå upp 7.45 på en lördag! sen när jag väl ska iväg till jobbet, då pajjar bilen, något med den ena bromsen gick sönder så den ligger emot, så pappa fick backa bilen ifrån konsum och hem!
Sen får jag låna pappsens bil till jobbet, jobbar mina 4 timmar, sen går jag till bilen för att starta upp den och åka och köpa mig ett par hamburgare!
tror ni bilen startar då? NEEJJ! då har batteriet dött totalt på den jävla bilen!
Får ringa pappa och fråga vart han är, då är han som tur var i Rockneby och skulle komma och dra igång batteriet med startkablar och allt.. får sitta där och vänta..
Tror han höll på i cirka 40 min och bilen startade inte iaf!

så idag har vi fått hämta bilen på parkering, som tur var så fick den stå där tills på måndag om det hade behövts, och det tog inte lika lång tid att få igång den idag:)

var även lite bråk och skit här hemma igår, vilket aldrig är roligt, händer sällan eller aldrig att jag gråter, men om man får se sin pappa gråta, då spårar det ur, så började tjuta och sen tog jag bilen och drog!
vill inte vara hemma längre!


har även kommit på att denna vecka kommer bli väldigt jobbigt, har verkligen försökt plugga hemma.. men har inte kommit så långt!
så blir att plugga en hel del denna vecka...
Vi har lite att göra klart:
Tisdag - inlämning av mitt Nationella svenska tal (PM ska vara skrivet, vilket jag inte har börjat med, eftersom jag inte har hittat den bilden jag ska ha till texten som vi har fått välja)
Torsdag - Inlämning och färdiggöra av Projektarbetet, vi har väl kommit halvvägs med rapporten, eftersom vi har letat som galningar efter mer material och information, men finns verkligen inget mer!
Fredag - då har jag min muntliga redovisning av det Nationella svenska talet! uuhh!

så nu ska jag fortsätta mysa, ligger i min sköna säng och har gjort i ungefär en timme, med tända ljus och Colan bredvid mig :)

pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar