onsdag 16 februari 2011

16 Februari 2011

Varit valdigt daligt med uppdatering marker jag nu, men har helt enkelt inte orkat, plus att datorerna har inte ar lika latt tillgangliga.... Igar blev det sa att vi var pa Karon Beach, vilket var jatte fint! Mamma har snackat om att hon vill paraseala, flyger bakom en bat. Och nar vi kommer dit, tar det inte mer an en timme innan vi ser en som gor detta, sjalvklart retar jag mamma och paminner henne om att hon skulle gora det innan hon kommer hem.. men hon skulle ta det en annan dag sa hon.. sa da sa jag att jag gor det! och det gjorde jag! Sjuuuuk kansla! Har som sagt massa bilder pa det. men kan ju inte fa upp dem, eftersom datorerna inte tar emot kamerorna.
Brande mig rejalt pa baksidan igar, inte skont nar man skulle sova! haha menmen, det gick!
var manga av oss som brande oss igar, darfor satsade vi pa en pool och hotelldag idag.. vilket ar skont, men redan nu vid halv ett sa sitter jag har, branner sa forbannat! haha
Men blir en svang ner dit sen i min nya Ed Hardy bikini!

Hoppas ni har det bra dar hemma, horde talas om 5 minus? lite skillnad mot har da, i solen var det nagon som hade matt upp till 52grader. ar val kanske 30-36 grader i skuggan! Fint det! Sa som sagt man branner sig latt!

Pussss!

Saknar vannerna och min underbara pojkvan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar