söndag 6 februari 2011

6 Februari 2011

Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi ska åka, och dessa dagar kommer vara hektiska!
Måndag, hem med bussen till Kalmar och sedan vidare till Timmernabben.
Ta det lugnt på kvällen och packa lite.
Tisdagen så blir det vidare mot pappa för att umgås med han och Noa, nu innan man åker. stannar där tills morgondagen och åker vidare mot Första intervjun vid 9.00. hoppas den inte tar allt för långt tid, så jag hinner dra mig vidare mot nästa som är på Öland vid 12.30. Efter det vidare hemåt, när jag väl är hemma så är det bara att bege sig av mot Gamleby för att umgås med min syster och sova över hos henne. För att sedan tidigt på Torsdag morgon åka till Stockholm och sedan ta flyget mot Thailand:)

Där har ni mina dagar!

Nu ska jag slappna av lite med min pojk!

Ha en fortsatt bra kväll!
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar