tisdag 8 februari 2011

8 Februari 2011

Det är mycket som händer nu!
Som sagt kom hem igår vid kvart över tio, pratade med mamma och Thailand, packning m.m. till elva, sen var det bara att hoppa i säng.. i morse vaknade jag vid halv tio! superskönt har jag sovit, en hel dubbelsäng för mig själv;) haha nee men blivit ensamt=/
Upp och hoppa, har hämtat ut ett paket på affären, Klänningen satt perfekt:) överlycklig!
Sen hem och göra frukost, packa till Thailand! Äntligen, inte så jag trodde att jag skulle få packa, helt ensam. menmen!
Nu är det gjort, och annie och jag delar på en väska ner, och går endast på 14 kg;) (då väger ändå resväskan 5kg!) Även lagt ihop en liten hög jag ska ha med mig till syster yster imorgon.
Nu ska jag bege mig inåt Kalmar!
Lämna och hämta lite saker och sen hämta min Gullunge på Dagis och umgås med han hela kvällen!
Imorgon väntas intervjuerna, sjukt nervös!

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar