onsdag 2 februari 2011

Work?


Sitter och har precis pillat färdigt med smyckena. Nu kollar jag runt om jobb, självklart finns det ju de jobb som jag vill ha, men inte har utbildning till! Jag har ju självklart kommit på vad det är exakt jag vill bli, har alltid varit sugen på Butikschef och Dekoratör. Men som det ser ut just nu så vore Dekoratör någon som vore sjukt kul att jobba med, är så avis på våran dekoratör på Lindex, vill göra det hon gör! Men självklart har jag ju ingen utbildning, så söker inte ens de jobben som finns=/

Och den bästa utbildningen inom dekoratör ligger i Leksand och är på 1½ år. Flytta så långt och så lång tid, inte så sugen faktiskt. Vore ju kanon om man kunde få en intern utbildning. Men icke!

Jaja, sluta tjura nu. måste vara glad för om jag får ett fast jobb först!
Jag försöker, hoppas bara oturen vänder snart! Så man kan få lite tur med!

Saknar min man, han får gärna komma hem snart:)

Ha det så bra!
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar