tisdag 8 februari 2011

vad händer nu?


Jo jag tar det faktiskt lugnt, har ingen aning om vad jag ska göra. Borde kanske öva lite på presentationen. men känns som att det blir som det blir. Har iaf skrivit ner allt nu, vilket känns skönt.. kanske tar 5 min, men 10min liksom? vem kan stå och prata om sig själv så länge? jag ska nog passa på att lägga över lite musik till mobilen kanske? Rensa mobilen på skitlåtar! ahha kan behövas, när man har så stort minne slänger man bara in ett antal album, och hälften är väl egentligen bara skit.

ta hand om busiga Noa också!
Så söt är han, kommer sakna honom när vi är i Thailand!

Jo juste, min hemlighet! nu är det verkligen inte långt kvar, ska jag vara ärlig så kommer jag inte berätta det förens vi är i Thailand, för det är nämligen 2st som ska få reda på det först;)
Hemligheten är ju faktiskt till dem!
Så håll utkik, åker till Thailand om 2 dagar:)

Pussss

Längtaaaar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar