måndag 7 februari 2011

Suck!


Blir så förbannad på Swebuss! För det första så kan man inte bli kopplad till en buss?! De stretar emot en som om de inte vill ha något med en att göra! Baah! och nu kan man inte boka om sin biljett!
Så idag har jag betalat för 2 resor, fast jag bara kommer åka med en! Fint!

Suck, jaja ikväll lär man ju inte hinna packa. kommer hem vid kvart över tio! Istället för sex.
för att se det från den positiva sidan så hinner jag träffa min pojk en snabbis nu innan jag åker hem.

Stress stress, inte ens hunnit göra en presentation om mig själv på 10 min än! och ska presenteras på onsdag, suck, inte van vid "skolarbete" längre. Plus att jag inte tycker om att stå och berömma mig själv inför andra och försöka sälja in sig.. inte riktigt min stil. Men det får gå som det går!

Ska fortsätta kolla på film nu!
Ha det så bra!

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar