måndag 14 februari 2011

Alla hjartans dag!

Har inte varit nagon speciell karleksdag idag for mig. Varit med familjen vid poolen i 7 timmar i streck! sa ja, idag har man ocksa fatt farg!
Imorgon drar vi oss mot Karon Beach! Harligt!
Funkar fortfarande inte med bilderna, de tar inte emot usb-kabeln.. sa imorgon ar det jag och min syster som gar och satter oss pa ett internet cafe, istallet for hotellet! brukar alltid vara ko hit!

Idag har det varit extra tufft att vara ifran min man! <3
Alskar dig, och grattis pa alla hjartans dag! vi far som sagt fira nar jag kommer hem!

Ha det sa bra!
Bilder kommer forhoppningsvis imorgon!

Pusss pa er, hoppas ni har det bra dar hemma i snostormen!

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig mest ! <3
    Grattis på alla <3 dag ! klart vi får fira det när du kommer hem <3

    Min Älskade flickvän <3

    SvaraRadera