lördag 19 februari 2011

19 Februari 2011

Blir korta inlagg nu nar man ar i Thailand marker jag! haha
men far bli andring pa det nar jag kommer hem!
Ni vet hemligheten? jo det ar namligen sa att jag har varit tyst om en sak nu i flera manader, inte for er men for alla andra.. har namligen bokat en tatueringstid hos en tatuerare.. och hallt det for mig sjalv sen ja, slutet av oktober... Det var namligen sa att jag skulle gora en tatuering till min kara familj! och ville ha det som "present" nar vi kom till Thailand.. Gjorde tatueringen den 1 Februari, alltsa allt som star i det inlagget den dagen, stammer ju inte.. hihi..
Blev ingen liten heller! Har alltid velat kora mina revben! Nagot som jag velat sen langt innan jag gjorde min forsta tatuering, men bara gjort sma, eftersom jag aldrig vagat ta klivet, eftersom det ar sa stort for mig! Men nu ar det gjort!
Lag dar och i 3, 3 och en halv timme.. gjorde inge vidare ont i borjan, men mot slutet, nar han korde pa samma stallen m.m. sa ja, gjorde det ont!

Har har ni en bild!
Blev ingen, fick inte tag pa den.. kunde inte spara ner den!
Haha menmen! Far helt enkelt forsoka en annan dag!

Ha det sa bra!

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar