torsdag 21 oktober 2010

200kr!!??

jahadu, gick och la mig väldigt tidigt igår och det visar sig i att jag vaknar väldigt tidigt idag! Trodde jag äntligen skulle få sova cirka 12-13 timmar. men icke!
9 timmar räckte tydligen för mig!
vaknade vid tjugo i åtta =/
och sen har jag faktiskt legat kvar i sängen tills nu, och nu gör jag baguetter :)

Dagen i sig ser ut som så, åka till Mönsterås, hämta ut mitt slutbetyg, eftersom jag tappat bort det.. och det kostar 200kr!!!!!! fy fan, tappa aldrig bort ert slutbetyg säger jag ju!
Sen blir det att vara lite hos Linn innan jag drar till arbetsförmedlingen!
sen hem till Limpan igen för att sedan dra hem till Lindsdal..
Där blir det familjemys med mitt bus!

Nehe, nu väntar frukosten !

Pusss på er <3

Slänger upp en fuling bild;) måste ju kunna bjuda på sig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar