måndag 4 oktober 2010

Höstdag!

Idag har jag satt upp ett litet schema för mig själv!
fasen vad allt går mycket lättare med något att följa!
nu är mer än hälften gjort, och allt det jobbiga är gjort :)
så nu är jag mer än nöjd!

tänkte dela med mig av listan:
- ringa Lindex, Färjestaden + Hansa Check
- Ringa Rådgårds/Eztrad Check
- Powerwalk + Ta lite höstbilder Check
- Dammsuga Check
- Moppa golvet Check
- Fixa med skatteverket Check
- Fixa mitt andra BankID Check
- Laga mat X
- Fixa kalendern, jobbtid m.m. X
- Lägga upp ett sparande X
- Ringhjälpen (prata med Åsa) X
Ja, där har ni min lista, nu ska jag fortsätta med ett annat moment!
På onsdag är det jag som sticker till arbetsförmedlingen, äntligen!
Börjat lite smått på mina mål, men rätt bra att jag började den dagen jag sa att jag skulle göra det:) inte likt mig...

Pusss på er!

Saknar baby<3

1 kommentar: