lördag 9 oktober 2010

En bra kväll igår


Finns egentligen så mycket jag vill skriva, men vill inte vara den som klagar, är en dålig kompis m.m. finns redan dem som visat den sidan för mig. Som jag blivit väldigt besviken på, men visst, det är ju inte första gången?

Igår kom min underbara pudding Dicken till mig, vi snackade en hel del, blir väl så när vi inte umgås lika ofta. Sedan däckade vi ganska fort.
Idag blev det lite bus med mitt gull Noa och sen senare ska jag iväg till Linn, då det blir lite partaj!

Saknar min pojk, han är iväg i Danmark och vi hörs knappt av=/ är ju jättedyrt att ringa och smsa därifrån!

Puss på er!

3 kommentarer:

  1. vi kommer höras av mycket mer imon när jag är i sverige igen ! Saknar dig sjukt mycket !

    Min underbara Alexandra <3

    SvaraRadera
  2. Dicksson: Du är bäst <3

    Jonas: <3

    SvaraRadera