torsdag 28 oktober 2010

Nervös?!

Jaa, nu kommer den här nervositeten, som egentligen inte borde komma tycker jag!
Jag ska nämligen på arbetsintervju imorgon, och det jag hoppas på är ju att slippa vänta, men det är ju inget som kommer hända.. vänta på att få svar om man får tjänsten eller inte!
eller ja, tjänst.. det är Julextra! men tycker ju att man borde få veta rätt snart, eftersom de ska tillsätta redan i mitten av november!

nehe, nu ska jag sluta tänka på det!
Ska nämligen fixa lite ute i "stugan", blir att städa lite och sen fixa fram kläder tills imorgon.

Leka med Noa är nog nästan bättre än att ut och gå;)
skrev ju att jag skulle ut och gå förut, du tror inte att det börjar spöregna då?!
men började leka med Noa, och huuu vad jobbigt det var...

Imorgon kommer min pojk och stannar i över en vecka <3
Pusss på er!

2 kommentarer: