onsdag 20 oktober 2010

Början av onsdagen!

Är rätt nöjd med dagen! men nu är jag sjukt trött!
Gick upp vid sju för att köra mamma till jobbet sen direkt in till Kalmar för att sminka mig och sen gå på arbetsintervju. det gick helt okej! nu är det bara att vänta..
och direkt efter gick jag till 3 butiker inne i stan och gav ut cv..
sen åkte jag ut till Giraffen och sökte i två butiker där..
och en är ju självklart Lindex, de hade faktiskt pratat om mig, då blev jag väldigt glad.
lämnade nämligen mitt nr där för typ 2-3 veckor sen ifall de behövde någon extra..
och nu hade de pratat om mig och då kom jag in och lämnade cv, då blev de nöjda för de hade pratat om hur länge jag hade jobbat på lindex innan.. så nu fick de allt på papper :) perfekt tajming :D

Sen gick jag med Anna och Noa på Coop och sen åkte vi hem till dem..
så nu sitter jag här och är trött.. nu blir det vila och sen åka hem!


Pusssss!

2 kommentarer: