onsdag 27 oktober 2010

Måste ta tag i mitt nya liv!


Har ju gjort en deal med mig själv, eller ja, med jonas lite smått också^^ fast han vet nog inte om det.
Måste ta tag i det, gick ju så bra i början, men ja nu går det upp och ner, så jävla kallt ute !
Håller mig rätt så bra iaf!

Idag har jag gått upp vid kl 6 för att åka med pappa till jobbet för att jag ska till tandläkaren i Mönsterås vid kl 8.
Så gick hem till Linn och slumrade till lite där;)
Sen iväg och sitta hos tandläkaren i en timme, jippi!
men nu är det fixat och klart! Dags att börja betala nästa gång!

Fick även ett jobberbjudande idag, lite smått egen företagande, men blir ju till att lägga ut pengar nu i början som man kanske inte har.. och vet inte hur det skulle gå.. men tror jag skulle kunna sälja riktigt bra, menmen!

Sen drog vi hem till Lindsdal vid tolv och drog senare in till stan för att handla Annies födelsedagspresent :)
blev även lite annat smått, men billigt!
Så jaa;) se upp dicken!
haha!

Tog ett härligt bad efter stan!
och nu sitter jag och kollar på Bonde söker fru med pappa, vi sitter med varsin dator i knät! Haha härligt!

Ikväll blir det till att hämta några pojkar inne i stan och köra hem dem!

Pusss på er!

2 kommentarer:

  1. haha fattar inte ett dugg av detta inlägg, översättnign tack? :P

    SvaraRadera
  2. haha jadu :P bara skriver ibland;) fattar knappt själv^^

    SvaraRadera