måndag 25 oktober 2010

min kväll!


Sitter och funderar lite.. men det gör jag ju alltid!
men måste säga att jag är väldigt stolt!
på två månader har jag sparat ihop lite mer än 3 tusen.. inte illa!
och jag kan inte påstå att jag får någon vidare lön!

Så, men som jag inte skrev förut så ringde ett företag till mig och frågade om jag ville komma på arbetsintervju! måste bara säga, det LÖNAR sig att springa ut med CV! så till alla er som är arbetslösa, sitt inte BARA och skicka in via datorn!
för som det är för mig så har jag varit på snart 3 arbetsintervjuer och 2 av de har varit genom att bara gå ut i butiker och lämna cv!

har även betalat mina räkningar och har gott om pengar kvar! känner mig skitnöjd!
förutom att Linn och jag ska till Ullared den 16 November :)
handla julklappar!

Pusss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar