onsdag 13 oktober 2010

Klar!

Sitter faktiskt färdig för att åka nu, men ska inte åka än!
får hoppas Anna kan köra mig in till stan, annars är det nog fan kört!
jaja, tänkte iaf överraska min pojkvän idag;) men med vad eller vem eller vilket säger jag inte.
för vet att han sitter och läser det här inlägget, så kan ju inte avslöja det nu:)
får iaf hoppas att han blir glad, är ju inte så mycket menmen.

Saknar mina puddingar, Dicken och Linn <3
därför slänger jag upp ett par snygga bilder på oss;)

2 kommentarer:

  1. Saknar dig redan,. hah! och du har inte åkt än :/ buhuu

    måste ses när du kommer hem, DIRR! ;)
    ringer någon dag babe!

    ha de braa och hälsa pojken :)


    Puss!

    SvaraRadera
  2. Jaa du får ta och ringa snart :)

    Och jag kommer dirr till dig när jag kommer hem;)

    Pusss<3

    SvaraRadera