torsdag 28 oktober 2010

Herbalife!

Som jag skrev i något inlägg sedan att jag fått ett jobberbjudande, så här såg det ut;
"Fick även ett jobberbjudande idag, lite smått egen företagande, men blir ju till att lägga ut pengar nu i början som man kanske inte har.. och vet inte hur det skulle gå.. men tror jag skulle kunna sälja riktigt bra, menmen!"

Jag har en kompis som erbjudit mig att bli en egen företagare, en försäljare åt Herbalife, någon som hört talas om det stora företaget?
Jag ska vara en distributör och hjälpa folk med att må bra m.m. Finns massa bra produkter hos Herbalife som har hjälpt många. Men det är ju det att för att jag ska kunna börja så ska jag köpa mitt egna startkit, så jag själv kan prova på alla produkter, så jag vet vad jag snackar om. För min kompis så har dessa fungerat utmärkt och han mår kanon!
Märker ju själv hur trött man har blivit m.m.
plus att jag tycker om att hjälpa folk, så vore ju så jäkla kul att få testa på!
och känns som detta är något som jag borde hålla på med, känns som jag missar något om jag inte gör det.. Det handlar lite om vad min spågubbe har sagt också, som gör att man funderar lite.. en så stor chans man får framför sig nu. så är det svårt att bestämma sig!

Det är som ett litet eget företag, du fixar alla fakturor, bokföring m.m. själv. och det är ju just det vi har lärt oss på Handels!

Där har ni mina tankegångar :) lite mer insatt nu..


Pusss på er!

5 kommentarer:

  1. Kör på :) man lever bara en gång :P kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, tycker du det? sugen på att testa på?

    SvaraRadera
  3. Säger likadant. Go for it! :)
    Jag vill testa, men vill veta lite mer först! <3

    SvaraRadera
  4. Jo, men som sagt, måste köpa ett dyrt kit först innan jag kan fortsätta att hjälpa dig Linn :(

    SvaraRadera
  5. de ska vara jätte bra Ulla går på de;)

    SvaraRadera